Általános szerződési feltételek

Webáruházunk kizárólag Magyarország területére vállal teljesítést.
Webáruházas rendelésnél személyes átvételre is van lehetőség!
A szerződés nyelve magyar.
Szerződéskötés feltételei
Kizárólag regisztrált és jóváhagyott partnereink adhatnak le rendelést a weboldalon keresztül. Minden esetben megvizsgáljuk a regisztrációt.
A leadott rendelés feldolgozásáról és annak részleteiről ellenőrzés után visszaigazolást küldünk.
Vásárlás menete
Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni, akkor a termék melletti kosár gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét is tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezés szerint 1 db-ot kínálunk fel.

A kosár tartalma
A kosár tartalma mindig megjelenik, miután árut rakott bele. A kosár tartalma ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető. Ha ki akarunk venni valamit a kosárból, akkor a kosár tartalma ablakban a termék sorának a végén „x” nyomógombbal törölhetjük az adott terméket. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. Mindaddig nem kerül feldolgozásra a megrendelése, amíg Ön a Megrendelő adatait nem adta meg. Kérjük, pontosan töltse ki a szállítási címet, és különösen fontos, hogy olyan (mobil) telefonszámot adjon meg itt, amelyen napközben is el lehet Önt érni. Ki kell választania, hogy milyen módon kíván fizetni. A böngészés befejezése után a „Megrendelés elküldése” gombra kell kattintani. A leszállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk Önnek, amelyen a vevő címe megegyezik a szállítási címzettel. Ha a szállítási cím és vevő nem azonos, kérjük, töltse ki a számlázási adatokat is. Ebben az esetben a számlán az itt feltüntetett adatok fognak szerepelni. Technikai hiba vagy téves adatbevitel esetén (Pl. 1 db helyett 11 darabot ütött be) visszalépéssel (böngészőben vissza nyíl) vagy módosítással az adott termék mennyiség oszlopában (fel-le nyilakkal) javítható a hiba.

A rendelés elfogadása
A rendelés leadásáról és elfogadásáról rendszerünk Önt egy emlékeztető e-mailben tájékoztatja. Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, nincs esetleg a kiválasztott méret vagy szín) munkatársunk a megadott telefonszámon megkeresi Önt 2 munkanapon belül.

Értesítő e-mail a csomag érkezéséről
Miután a szállításra előkészített csomagot átadtuk a futárszolgálatnak, küldünk Önnek egy értesítő e-mailt, amelyben arról tájékoztatjuk, a csomagot átadtuk a futárszolgálatnak

A beérkezett megrendelés teljesítésekor csomagolási költséget nem számítunk fel.

Személyes adatok módosítása
A csomagcímke készítő és a Számlázó program is az elsőként megadott adatokkal dolgozik, melynek módosításait nem veszi észre. Gyakori probléma az egy e-mail címről elküldött több, különböző címre történő megrendelések eljuttatása. A kérésünk az, hogy bármilyen változás történik (telefonszám, e-mail cím, lakhely), jelezze ezt nekünk a goldenzbt@gmail.com e-mail címen vagy a(06 1) 222 1037 telefonszámon, hogy garantáltan célba érjen csomagja!

A termékek szállítási módja
A CS-Sprint futárszolgálat vállalja, hogy csomagokat az átadást követően a következő munkanapon kiszállítja az ország teljes területén. Első sikertelen kézbesítés esetén a futár kísérletet tesz a csomag újbóli kiszállítására a következő munkanapon. Az ügyfélszolgálatukat info@cs-sprint.hu e-mail címen, vagy a +36 20·29·39·999 telefonszámon érhetik el 9:00-17:00-ig.

Házhoz szállítási költség
Súly és érték alapján számolja rendszerünk. 50kg alatt, de 50.000Ft vásárlás felett a szállítás ingyenes. 50kg felett és 50.000Ft vásárlás alatt a szállítás díjköteles.

Szállítási határidők
Web áruházunk a sajátmárkás termékeinken kívül több beszállító termékeit kínálja. A termékek jelentős része állandóan van készleten, ám egy kisebb részüket nekünk is csak megrendelésre szállítják. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 2-5 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor e-mailben vagy telefonon értesítjük Önt.

Cégünk minden esetben a Vevő érdekeit tartja a legfontosabbnak. Ha mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol) önhibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük, írja meg e-mailben, minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a megrendelő igényeit tőlünk vagy besszállítónktól eredő hiba miatt nem sikerül kielégíteni, maximális rugalmassággal és pénz visszafizetési garanciával kezelünk!

 

Fizetési módok
– utánvét (A teljes összeget a csomagfutárnak kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot. Amennyiben a telephelyen kívánja átvenni a csomagot, úgy a telephelyen kell a teljes összeget kifizetni.
– előre utalás (Ilyen esetben kizárólag az általunk visszaigazolt megrendelés alapján készült elő számla alapján kell az átutalást megtenni. Az utalás beérkezése után küldjünk a csomagot a megrendelőnek.)
Ha csomagok sérülten érkeznek, átvételkor kérjük, készíttessen jegyzőkönyvet a futárral.

Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek
A fogyasztóvédelmi törvény 1997. év clv. 17/A paragrafusa alapján:
A fogyasztó a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Székhely postai címe:1185 Budapest, Versec utca 12.
Internet cím: www.horgaszcikknagyker.hu
Telefon: (06 1) 222 1037
E-mail: goldenzbt@gmail.com

A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát.
A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül – az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően – az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles.
A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/
Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
Tájékoztatjuk, hogy amennyiben fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.
A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”). Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

Elem hozzáadva a kosárhoz.
0 elemek - Ft

Üdv nálunk!

Regisztrálva vagy?

Lépj be a vásárláshoz